piątek, 31 maja 2013

Koralowe sukienki

Sukienki w kolorze arbuza obok tych w kolorze brzoskwini to must have na nadchodzący sezon letni. Te optymistyczne barwy pięknie prezentują się w słońcu i dodają uroku każdej, nawet najskromniejszej sukience. Przeglądając oferty sklepów, trafiłam na kilka ciekawych propozycji, które chętnie ujrzałabym w swojej szafie. Które z nich najbardziej przypadły Wam do gustu?

Koralowa sukienka z ASOS urzekła mnie prostym fasonem, ciekawym wykończeniem w kształcie fali i pięknym tyłem. Moja absolutna faworytka.



Delikatna sukienka z szyfonu z Pull&Bear


Asymetryczna sukienka z Mango w kolorze koralowym.








1 komentarz:

  1. Kolor arbuza - nie słyszałam wcześniej o takim określeniu tego koloru, ale bardzo mi się podoba ;)
    Tak samo sukienki piękne <3

    OdpowiedzUsuń