poniedziałek, 4 listopada 2013

Zimowe dodatki: rękawiczki

Uwielbiam zimowe dodatki, dzięki nim można wyczarować przytulny zimowy look. Zawsze wychodzę z domu z nakryciem głowy, rękawiczkami, otulona ciepłym szalem - kominem. W sklepach już dawno pojawiły się zimowe akcesoria - lubię patrzeć na te sterty rozmaitych przytulności. Moją uwagę zawsze zwracają rękawiczki. Mam do nich słabość i często kupuję, choć z drugiej strony to dobrze, bo notorycznie też je gubię... Ostatnio moją uwagę zwróciły te modele:

Klasyczne rękawiczki pięciopalczaste:



1. New look, 2,3. Pieces

Jednopalczaste ( uwielbiam, kojarzą mi się z zimoymszaleństwem w górach :) ) :


1. French Connection, 2,3. Asos

Mitenki (czyli rękawiczki bez palców). Urzekły mnie rękawiczki-niedźwiadki, oprócz wesołego wyglądu, mają także nakładkę na palce,dzięki czemu nie zmarzną.


1. Warehouse, 2. Asos,3. Alice Hannah

Długie -najlepiej wyglądają z płaszczem z rękawami 3/4.

Asos

Skórzane:


1,3. Reserved, 2. Minna Parikka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz