piątek, 26 września 2014

Wystrój wnętrz - inspiracje

Nie od dziś wiadomo, że "liczy się wnętrze". Ostatnio poszukując inspiracji w internecie, natknęłam się na te zdjęcia. Muszę przyznać, że taki wystrój idealnie trafił w moje poczucie estetyki. Lubię jasne, przytulne pomieszczenia, tutaj uroku dodaje też nieco romantyczny klimat. Uwielbiam jasne meble i elementy wykończenia. Mam tu jednak na myśli powierzchnie, które łatwo czyścić, a więc drewniane meble, podłogi czy glazurę, bo myślę, że pastelowa tapicerka (choć wygląda pięknie) nie spełni zadania w mieszkaniu codziennego użytku. Kolejną rzeczą, którą uwielbiam są biblioteczki. Nie wyobrażam sobie mieszkania bez książek. Bardzo podobają mi się też ceglane ściany, ale nie te z czerwonej, świeżej, gładkiej cegły, ale tej wyglądającej na zniszczoną, wyblakłą, o nierównej fakturze, wspaniale kontrastuje ona z gładkimi ścianami. Ostatnio bardzo też polubiłam storczyki. Nigdy żadnego nie miałam, a planuję zakup, więc jeśli macie jakieś rady dotyczące ich pielęgnacji, wspaniale byłoby, gdybyście chcieli się nimi ze mną podzielić, bo nie chciałabym wyrządzić mu krzywdy. ;)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz