sobota, 23 marca 2013

Home, sweet home

Wystrój wnętrz nigdy nie był mi obojętnym tematem. Mam słabość do pięknych rzeczy i z natury jestem estetką, dlatego dbam, aby przestrzeń, w której przebywam miała odpowiedni klimat i to coś, co sprawia, że czuję się w niej dobrze. Zimą (czyli już niedługo) zamierzam wyremontować swój pokój. Teraz jestem w trakcie wyszukiwania nowych mebli i akcesoriów. W tym celu przejrzałam nie tylko sklepy stacjonarne, ale i te w sieci. Znalazłam mnóstwo interesujących dodatków, inspiracji i pomysłów. Chciałabym się niektórymi tutaj podzielić.

Wizjer w kształcie ryby i ozdoba ścienna - jeleń. Znalezione w sklepie internetowym Secret Life (of things).


Słynna niewidzialna półka - Studio Indygo


Naklejka na ścianę - kura, można na niej pisać kredą i zestaw magnesów na lodówkę - Secret Life (of things).


Tkaniny z Ikei - polecam uszyć z nich zasłony, lub obić nimi stary mebel - jest wtedy nie do poznania.


A to wcale nie okładka gazety - to lustro.


Zestaw uroczych foremek w kształcie leśnych zwierząt - Ikea






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz