niedziela, 18 września 2011

Zakupy - fotorelacja i przewodnik po trendach

Podczas dzisiejszych zakupów postanowiłam zrobić mały przewodnik po trendach. Poniżej znajdziecie rzeczy, na które warto zwrócić uwagę będąc w popularnych sieciówkach - New Look, H&M, Pull & Bear, Zara. Wyszukiwałam najnowszych trendów, ale nie tylko. Niestety czas nie pozwolił na to, abym zajrzała do większej liczby sklepów, więc spodziewajcie się kolejnych dawek fotorelacji z zakupów w lokalnych sieciówkach. hity z sieciówek



W Pull & Bear zwróciłam uwagę na dużą torbę w azteckie wzory.




W New Look podłapali trend na metalowe kanty w wykończeniach torebek, możemy tam znaleźć wiele takich kopertówek.



W H&M wpadła mi w oko ta czarna torba. Klasyczna, prosta, wygodna, duża, pojemna, super na co dzień, a nawet na mniejsze wypady i na basen.



Były też sakiewki - czarne i rude.



W Zarze spodobała mi się beżowa torebka - może służyć do noszenia na pasku oraz jako koperta -ma odpinany pasek. Bardzo spodobała mi się jej minimalistyczna forma.



Na dziale młodzieżowym TRF sakiewki z wyplatanego materiału (ta jaśniejsza ma domieszkę rafii).



Były także motywy zwierzęce i intensywne kolory.

Więcej fotorelacji ze sklepów wkrótce!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz