czwartek, 15 września 2011

Moja kosmetyczka + ostatnie zakupy kosmetyczne

W dzisiejszym poście pokażę Wam w czym przechowuję swoje kosmetyki. Posiadam dwie kosmetyczki od Cath Kidston: jedną dużą (przydatną w podróżach) i jedną małą, którą noszę codziennie w torebce. Kosmetyki do makijażu trzymam w różowym rozkładanym kuferku z Sephory. Bardzo lubię motyw drobnych kwiatków na kosmetyczkach, jak i różowy kolor mojego kuferka. Dzięki niemu w końcu zapanowałam nad bałaganem. Chciałabym także pokazać moje ostatnie zakupy kosmetyczne, ale tym za chwilę.





A oto moje najnowsze kosmetyczne nabytki:



Paletka Sleek Au Naturel - zawiera 12 cieni w naturalnych kolorach, opakowana w puzderko z lusterkiem i aplikatorem.


Lily Lolo pędzel kabuki



E.L.F. - blending brush- pędzelek do nakładania cieni




Joanna, regenerujący balsam do ciała z bzem



Barry M, Wink - eyeliner we flamastrze



Barry M, Nail Paint - lakiery do paznokci: Peach Melba, Berry Ice Cream, Grey, Cobalt Blue


paletka sleek au naturel recenzja swatche







2 komentarze:

  1. Balsam od Joanny jest genialny! Sama używam go od jakiegoś czasu i jestem, bardzo, ale to bardzo z niego zadowolona. Poza tym, cena jest dosyć przystępna.

    Całkiem fajnie prezentuje się paletka Sleek Au Naturel. Jaka jest jej cena? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją paletę kupiłam za 28 zł :)

    OdpowiedzUsuń