niedziela, 25 września 2011

Aldo - Nowa kolekcja jesień zima 2012 - torebki

Od jakiegoś czasu dostępna jest w Aldo nowa kolekcja. Jest w czym wybierać, ja zrwóciłam uwagę na torebki. Odnajdziemy tu modne teczki, torebki w etniczne wzory, kużuszki, futerka i doczepiane kity. Wszystko świetnie wpisuje się w jesienno - zimowe klimaty, które nadejdą niebawem. W kolekcji znajdziemy zarówno repliki słynnych Birkin Hermesa (tutaj z frędzelkiem i uroczymi kożuszkowymi wykończeniami), jak i kopertówki. Są też torebki na co dzień. Wszystko w stonowanej, jesiennej  kolorystyce. Wybrałam z całej kolekcji torebki, moim zdaniem, warte uwagi.


Piękna, beżowa,duża teczka.Podobają mi się w niej prosta forma i kontrastujące wykończenia. Złote zapięcie dodaje kropkę nad i.



Niewielka torebeczka na łańcuszku, w której ujęła mnie kolorystyka.



Klasyczna camelowa torebka na łańcuszku, bardzo podoba mi się jej matowe, duże zapięcie i ciepły kolor kawy z mlekiem.



Futrzane dodatki mają być znowu na czasie wraz z nadchodzącym sezonem.





Urocze torebeczki, wersja jasna "snowy" będzie hitem kolekcji.


Bogato zdobiona kryształkami kopertówka wygląda niczym własność Królowej Śniegu.



Znajdziemy także klimatyczne "lekarskie" kuferki. Trochę dekadencko i retro.



Wśród kopert znajdą coś dla siebie zwolenniczki minimalizmu i klasycznej elegancji.


Duża wersja camelowej mniejszej torebki. Kolejny hit.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz